Политика за поверителност - Dominum.bg Агенция за недвижими имоти Dominum


 
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
 
Поверителността на вашите лични данни и доверието в тях са от решаващо значение за нас и за успеха на нашия бизнес. Събираме информация за нашите клиенти и тук ще опишем вида на информацията, която събираме, причините, поради които го правим, и какво правим с нея. Също така ще можете да видите как можете да променяте всяка информация, която ни поверявате. Моля, обърнете внимание, че тази политика се отнася само за нашия уебсайт www.dominum.bg.
 
КОИ СМЕ НИЕ?
ДОМИНУМ ЕООД, наричано по-нататък ДОМИНУМ, е българско дружество, чието седалище е в град София, ул. „Осогово“ № 30, ет. 4, офис 501.
ДОМИНУМ е администратор на лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. - Общ регламент относно защитата на данните (ОРЗД) и българския Закон за защита на личните данни.
 
КАК МОЖЕТЕ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ?
Ако имате въпроси относно правата си за защита на личните данни или ако искате да промените предпочитанията си за защита на личните данни, можете да се свържете с нас по следните начини:
С препоръчана поща: Адрес град София, ул. Осогово № 30, ет. 4, офис 501
Като се свържете с нас чрез нашия телефон за обслужване на клиенти: +359 87788778;
По електронна поща на адрес: info@dominum.bg
Ако не сте съгласни с отговора, който получавате отДОМИНУМ, имате право да подадете жалба до Службата на Комисията за защита на личните данни:
Адрес: Цветан Лазаров 2, София 1592
Кол център - тел. +359291-53-518
Приемна зала - работно време 9:00 - 17:30 ч.
Е-mail: kzld@cpdp.bg
Уебсайт: www.cpdp.bg
За повече информация можете да посетите уебсайта на Службата на Комисията за защита на личните данни за Република България на адрес www.cpdp.bg.
 
КАК И ЗАЩО ИЗПОЛЗВАМЕ ЛИЧНИ ДАННИ:
Ние събираме и обработваме лични данни само при спазване на изискванията на местното и европейското законодателство. Обработваме Вашите данни с конкретна причина и разбираме, че не можем да използваме данните Ви без ограничение.
Настоящата политика има за цел да ви обясни как и защо обработваме вашите лични данни.
1. Предоставяне на услуги и продукти.
Обработката на Вашите данни в повечето случаи е необходима за сключването и изпълнението на договор между ДОМИНУМ и Вас. На договорно основание можем да използваме Вашите данни за следното:
- създаване и управление на профил в нашия сайт и публикуване на обява за недвижим имот;
2. Спазване на законови задължения.
От нас се изисква да обработваме вашата лична информация, за да спазваме определени правни задължения, например:
- за предоставяне на информация на Комисията за защита на личните данни във връзка със задължения, предвидени в законодателството за защита на личните данни - Закон за защита на личните данни, Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 г. и др;
- за предоставяне на информация на съда и на трети лица, в хода на производство пред съд, в съответствие с изискванията на приложимите процесуални и други правни актове;
- да спазва приложимото законодателство, включително данъчното и счетоводното законодателство
3. Когато сте предоставили съгласие.
В някои случаи обработваме Вашите лични данни само след Вашето предварително съгласие. Съгласието е отделно основание за обработване на Вашите лични данни и в него е посочена целта на обработването.
Ако ни дадете съответното съгласие и докато не го оттеглите, ние използваме Вашите лични данни:
- за да ви информираме за услуги и обяви, които може да представляват интерес за вас;
- за да ви предоставяме персонализирани оферти и персонализирано обслужване на клиенти;
- да предоставяме текуща информация или възможности, които смятаме, че могат да представляват интерес за вас;
В тази връзка можем да ви изпращаме всички видове съобщения чрез електронна поща. можете да промените решението си и да оттеглите съгласието си по всяко време, като
- промяна на настройките в клиентския профил ;
- се свържете с ДОМИНУМ, като използвате данните за контакт по-горе.
 
ИНФОРМАЦИЯТА, КОЯТО СЪБИРАМЕ ЗА ВАС
Информацията, която събираме и съхраняваме за вас, може да варира в зависимост от услугите, които използвате. Когато създавате профил в нашия сайт, Вие ни предоставяте Вашия имейл адрес и Вашите имена.
На нашия уебсайт може да съхраняваме и събираме информация чрез бисквитки. За повече информация относно начина, по който ДОМИНУМ използва бисквитки, моля, вижте нашата Политика за бисквитките.
Ние не събираме и не обработваме специални категории лични данни по смисъла на Общия регламент относно защитата на данните. Също така не желаем да събираме или обработваме данни от непълнолетни лица.
 
АВТОМАТИЗИРАНО ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ
В хода на нашата дейност не използваме автоматизирани инструменти за вземане на решения и/или профилиране.
 
КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРАВА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ?
- Право на достъп: Имате право да получите потвърждение дали се обработват лични данни, свързани с вас, и ако това е така, да получите достъп до данните и информацията, свързана с тях;
- Право на коригиране: Можете да поискате от нас коригиране на неточни лични данни, добавяне на непълни лични данни, свързани с Вас;
- Право на изтриване на лични данни (право "да бъдеш забравен"): имате право да поискате изтриване на Вашите лични данни, но дотолкова, доколкото са налице основания за това;
- Ограничаване на обработването: Можете да поискате от нас да ограничим обработката на свързаните с вас лични данни, доколкото са изпълнени законовите условия;
- Право на възражение: Имате право, по всяко време и на основания, свързани с конкретния вид обработване, да възразите срещу обработването на лични данни на основание легитимен интерес;
- Право на преносимост на данните: Ако обработваме лични данни на договорно основание или с Ваше съгласие, можете да поискате предоставените от Вас лични данни да бъдат получени от Вас в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и/или да ги прехвърлим на друг администратор на лични данни;
- Право на възражение срещу автоматизирано вземане на индивидуални решения, включително профилиране;
- право да оттеглите съгласието си: В случай че обработваме лични данни въз основа на Вашето съгласие или изрично съгласие, имате право да оттеглите съгласието си по всяко време, без да се засяга законосъобразността на данните, обработвани въз основа на съгласието преди оттеглянето му;
- Право на обжалване пред надзорния орган - КЗЛД (София 1592, бул. "Проф. Цветан Лазаров" № 2 или www.cpdp.bg).
Трябва да имате предвид, че не всички от горепосочените права са абсолютни и не винаги приложими, с изключения. В отговор на искане от Вас се изисква да потвърдите самоличността си и/или да предоставите допълнителна информация, която да Ви помогне да разберете по-добре и по-пълно искането си.
Без да се засяга правото Ви да се свържете с надзорния орган по всяко време, моля, свържете се с нас предварително и ние обещаваме да положим всички усилия, за да разрешим проблемите Ви по взаимно съгласие.
Напомняме ви, че можете да се свържете с нас по всяко време, като изпратите искането си по един от следните начини:
- по електронна поща на адрес: info@dominum.bgили
- чрез обикновена поща или куриер на адрес: град София, П.К.1303, ул. Осогово № 30, ет. 4, офис 501.
 
СПОДЕЛЯМЕ ЛИ ВАШАТА ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ?
ДОМИНУМ понякога споделя Вашите лични данни с доверени трети страни, които изпълняват важни функции за нас въз основа на нашите инструкции и прилагайки подходящи мерки за поверителност и сигурност. Например, използваме трети страни доставчици на услуги за сигурност или технически въпроси.
Предоставяме Вашата лична информация на трети страни, като основната ни цел е да Ви предложим качествено, бързо и цялостно обслужване, като се грижим предлаганите от нас услуги и продукти да отговарят на Вашите очаквания. Не предоставяме Вашите лични данни на трети страни, преди да сме сигурни, че са предприети всички технически и организационни мерки за защита на тези данни, тъй като извършваме строг контрол за постигане на тази цел. В този случай ние продължаваме да носим отговорност за поверителността и сигурността на вашите данни.
Ние предоставяме лични данни на следните категории получатели (администратори на лични данни):
- Доставчици на услуги - като обработващи лични данни. Това могат да бъдат адвокатски и счетоводни кантори, одитори, куриери, хостинг компании, доставчици на ИТ услуги, системна администрация, с които сключваме договори, гарантиращи сигурността на Вашите данни;
- Публични органи - предоставянето на лични данни в някои случаи е задължително, за да спазим законовите си изисквания и в тази връзка предоставяме информация на: държавни и общински органи, министерства, НАП, НОИ и други регулаторни органи и комисии;
Ние не предаваме Вашите лични данни на други лица в друга държава членка или трета държава, както и на международни организации.
 
БЕЗОПАСНОСТ
Ние използваме различни технологии и процедури за сигурност, за да защитим Вашите лични данни от неоторизиран достъп, използване или разкриване. Също така предприемаме мерки, за да гарантираме, че само лица с подходящо разрешение имат достъп до Вашите лични данни.
Разполагаме със системи и процедури за предотвратяване на неоторизиран достъп, неправилно модифициране или разкриване, злоупотреба или загуба на информация.
Само членове на персонала, които са надлежно упълномощени, имат достъп до Вашите лични данни, ако тези данни са от значение за изпълнението на техните задължения, независимо дали това е във връзка с предоставянето на услуги или в съответствие със законови или регулаторни задължения.
Използваме вътрешни технически и организационни мерки за защита на Вашите лични данни от неоторизиран достъп, за поддържане на точността на данните и за подпомагане на правилното използване на Вашите лични данни. Тези мерки за сигурност включват криптиране на Вашите лични данни, защитни стени, системи за откриване на проникване, физическа защита на съоръженията, в които се съхраняват Вашите лични данни, и строги процедури за сигурност във всички операции по предоставяне на услуги. Вашите лични данни са достъпни само за ограничен брой хора, които са задължени да пазят поверителността на данните. Използваме силни алгоритми за криптиране при предаването и съхранението на Вашата информация.
За да гарантираме сигурността на преноса на информация, използваме SSL сертификат.
 
КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ СЪХРАНЯВАМЕ ВАШАТА ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ?
Колко дълго се съхранява определена лична информация зависи от естеството на информацията, която съхраняваме, и от целите, за които се обработва. Като правило, след прекратяване на договора с Вас ние спираме да използваме Вашите лични данни за целите на договорните отношения, но не изтриваме данните веднага.
ДОМИНУМ определя подходящите периоди на съхранение като взема предвид всички законови задължения, наложени ни от закона. Например, съгласно чл. 12 от Закона за счетоводството, ние сме длъжни да съхраняваме определена информация, свързана с нашето счетоводство, в продължение на 10 или 3 години.
Трябва да имате предвид, че няма да изтрием или анонимизираме Вашите лични данни, ако това е необходимо за висящо съдебно, административно производство или производство, свързано с Ваша жалба до нас.
Ако целта, за която е била получена информацията, е прекратена и личните данни вече не са необходими, те ще бъдат изтрити. ДОМИНУМ е въвел процедури, които гарантират, че файловете се почистват редовно и че личните данни не се съхраняват по-дълго, отколкото е необходимо.
 
 
 
АКТУАЛИЗАЦИИ
Ние редовно преразглеждаме тази политика и от време на време ще се стремим да я променяме, за да отразим промените в начина, по който обработваме лична информация. Най-актуалната версия винаги ще бъде достъпна на нашия уебсайт.

Актуални оферти

Недвижими имоти

  Виж всички резултати